22:07 | چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

محصول جدید

محصول جدید ساپیا بزودی رونمایی می شود / نتیجه داخلی سازی از اول سال
نماد برتر- مدیرعامل سایپا از رونمایی محصول جدید اطلس در آینده ایی نزدیک خبر داد و نتیجه داخلی سازی از اول سال را کاهش ۱۰۵ میلیون دلاری ارزبری اعلام کرد .
اثر بهره برداری از خط تولید و محصول جدید شرکت دارویی بر میزان فروش
نماد برتر- شرکت دارویی جابربن حیان از بهره برداری خط تولید پنی سیلین های خوراکی با اثر ۲۵ درصدی بر فروش خبر داد .
وعده تولید روزانه ۶ هزاردستگاه محصول جدید ایران خودرو از هفته آینده
نماد برتر- مدیرعامل ایران خودرو از تولید روزانه ۶ دستگاه تارا در این هفته خبر داد و گفت: قطعات تولیدی مجموعه رایزکو در سال آینده با کاهش ۲۰ درصدی بهای تمام شده در اختیار ایران خودرو قرار می گیرد.
پیش‌بینی تولید ۳۵۰۰ محصول جدید خوروساز بورسی در سال آینده
نماد برتر- مدیرعامل خوروساز بورسی از آغاز فروش محصول جدید این شرکت تا پایان سال جاری خبر داد وگفت: پیش‌بینی می شود ظرفیت تولید دیگنتی برای سال آینده به حدود ۳۵۰۰دستگاه برسد.
مدیریت جهادی، اعتماد به جوانان و کار تیمی، شرط راه‌اندازی و افتتاح سه طرح پتروشیمی
نماد برتر- مدیرعامل پترول گفت: با مدیریت جهادی و اعتماد به جوانان در سخت ترین شرایط و تحریم های ظالمانه سه طرح مهم پتروشیمی های لردگان، ایلام و ارومیه راه اندازی و به بهره‌برداری رسید تا زمینه برای جهش تولید و رونق اقتصادی فراهم شود و ضمن تبلور خودباوری فعل "خواستن توانستن است" بر بیگانگان نیز به منصه ظهور برسد.
توضیحات "فولاد" درباره کاهش تامین گاز، تعیین قیمت ورق، اسلب ۳۰۰ میلیمتری و ...
نماد برتر- مدیرعامل فولاد مبارکه درباره کاهش تامین گاز مورد نیاز، تعیین قیمت ورق، طرح بومی سازی تولید اسلب گازترش، تولید اسلب ۳۰۰ میلیمتری و طرح های آبرسانی توضیحاتی ارائه کرد.
۱۰ هزار متقاضی خرید محصول جدید ایران خودرو مشخص شدند
نماد برتر- ۱۰ هزار متقاضی خرید محصول جدید ایران خودرو بنام تارا در دو نوع دستی و اتوماتیک و با موعد تحویل تیر تا دی سال آینده ، مشخص شدند.
پذیرش ۲ محصول جدید در بازار فرعی بورس کالا
نماد برتر- +6مدیریت پذیرش و بازاریابی شرکت بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه های جداگانه از پذیرش بشکه خالی شرکت راه آهثن جمهوری اسلامی ایران و کالای رب گوجه فرنگی شرکت های کشت و صنعت پایا کنسرو و اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران (آیدا) در بازار فرعی این بورس خبر داد.
سه خودروساز حاضر در بورس بیش از ۶۵۳ هزار محصول تولید کردند
نماد برتر- مجموع تولید سه شرکت ایران خودرو ، سایپا و پارس خودرو طی ۹ ماه سال جاری به بیش از ۶۵۳ هزار دستگاه رسید .
پالایشگاه بورسی محصول ویژه با خلوص ۹۹ درصد تولید می کند
نماد برتر- معاون پالایشگاه اصفهان از تولید حلال پنتان با خلوص بالای ۹۹ درصد و با ظرفیت ۱۰۰۰ بشکه در روز و با امکان صادرات خبر داد .
تولید آزمایشی محصول جدید زیرمجموعه "ومعادن" به پایان رسید
نماد برتر- زیرمجموعه سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات از موفقیت در تولید آزمایشی محصول جدید و اقدامات اخذ استانداردهای لازم خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.
فناوری های نوین تولید خودرو در صنعت خودرو با محصول جدید سایپا
نماد برتر- سایپا با اشاره به تولید محصول جدید شاهین از چند هفته پیش از تعریف فرآیندها و فناوری های نوین تولید خودرو در صنعت خبر داد .
مجوز محصول جدید خودروساز بورسی و تبدیل به ضلع سوم صنعت
نماد برتر- مدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت از کسب مجوز ورود محصول جدید گروه بهمن و تبدیل این شرکت بورسی به ضلع سوم صنعت در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
کمیته خودرو با عرضه محصولات خودروسازان در بورس کالا موافقت نکرد
نماد برتر- وزیر صنعت از عدم موافقت کمیته خودرو با عرضه محصولات خودروسازان در بورس کالا خبر داد و گفت: این بازار باید خود به خود تنظیم شود و عدم عرضه در بورس روالی منطقی و درست است.
سایپا در سه سال آینده ۱۰ محصول جدید عرضه می کند/ کاهش ارزبری ۱۵ درصدی
نماد برتر- مدیرعامل سایپا با اشاره به هدف گذاری افزایش کمیت و کیفیت محصولات داخلی توسط وزارت صنعت گفت: برای تحقق این هدف‌گذاری در ۳ سال آینده، ۱۰ محصول جدید به بازار عرضه خواهد شد.